Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) platia výhradne pre nákup v internetovom obchode (ďalej len „e-shop“) prevádzkovateľa, ktorého stránka je www.viktoriatrendymoda.sk, a upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim, predmetom ktorej je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke www.viktoriatrendymoda.sk, ktorú prevádzkuje prevádzkovateľ.


1. PREVÁDZKOVATEĽ A ZÁKAZNÍK


PREVÁDZKOVATEĽ:


Názov spoločnosti: VTM collection s. r. o.
IČO: 56721731
DIČ: 1083945335
Sídlo: Hažín nad Cirochou 38, 06783, Slovenská republika
Vedený v registri: Okresný úrad Humenné
Číslo živnostenského registra: 720-23827
Korešpondenčná adresa: Hažín nad Cirochou 38, 06783, Slovenská republika
Bankové spojenie: 0961868001/5600
IBAN: SK59 5600 0000 0009 6186 8001
BIC: KOMASK2X


Kontaktné údaje:
E-shop: www.viktoriatrendymoda.sk
Tel.: +421 948 989 576
E-mail: viktoriatrendymoda@gmail.com


ZÁKAZNÍK:
Je fyzická osoba alebo právnická osoba (ďalej len „kupujúci“), ktorá uzatvorila s predávajúcim kúpnu zmluvu prostredníctvom elektronického obchodu, e-mailom alebo telefonicky a nakupuje tovar pre osobnú potrebu, t. j. pri uzatvorení kúpnej zmluvy kupujúci nejedná v rámci svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.


1.2 KÚPNA ZMLUVA


Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je vymedzený príslušnými právnymi predpismi, t. j. povinnosť predávajúceho tovar kupujúcemu odovzdať a kupujúcemu povinnosť tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú sumu.


1.3 ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA


Elektronická objednávka je záväzný elektronický formulár, ktorý je po dokončení nákupu automaticky odoslaný kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu. Objednávka obsahuje všetky relevantné údaje vrátane:


    • Fakturačných údajov predávajúceho,

    • Informácií o kupujúcom,

    • Zoznamu objednaného tovaru,

    • Kúpnej ceny,

    • Nákladov na dopravu, spôsobu doručenia a poštovného,

    • Prípadných ďalších nákladov a poplatkov.

Elektronická objednávka je spracovaná systémom e-shopu a predstavuje návrh na uzavretie kúpnej zmluvy (ďalej len „objednávka“).


Cena:
Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na webovej stránke e-shopu v momente vykonania nákupu. Všetky ceny sú uvedené vrátane príslušných daní a poplatkov, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.


1.4 TOVAR


Tovarom sa rozumejú produkty uvedené v ponuke predávajúceho, ktoré sú určené výhradne na nákup kupujúcim. Každý produkt je detailne opísaný na stránke e-shopu vrátane jeho ceny, vlastností a dostupnosti.
Za prevzatý tovar sa považuje moment, keď kupujúci alebo ním poverená tretia osoba (s výnimkou doručovateľa) fyzicky prevezme tovar a potvrdí jeho doručenie svojim podpisom. Týmto okamihom prechádza na kupujúceho aj zodpovednosť za prípadné poškodenie alebo stratu tovaru.


Najdôležitejšie informácie z obchodných podmienok:


    • Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň a plavky. Kupujúci je na túto výnimku z práva na odstúpenie od zmluvy jasne upozornený pri nákupe na webovej stránke e-shopu (napr. pri popise produktu alebo v košíku).

    • Vrátenie peňazí – sumu za vrátený tovar vám odošleme na účet do 14 dní od prijatia tovaru.

    • Reklamácie a nedostupný tovar vybavujeme v lehote do 30 dní.

    • Nevyzdvihnuté objednávky – v prípade, že si objednávku nevyzdvihnete, pri ďalšej objednávke vás požiadame o platbu vopred.

2. OBJEDNÁVKA, UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY A STORNO OBJEDNÁVKY


2.1 Uzatvorenie kúpnej zmluvy
Objednávka kupujúceho predstavuje návrh kúpnej zmluvy („zmluva uzatvorená na diaľku“ podľa zákona č. 102/2014 Z. z., § 2 ods. 1). Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom záväzného súhlasu kupujúceho a záväzného potvrdenia objednávky predávajúcim prostredníctvom zásielkového predaja. Od tohto momentu vznikajú medzi predávajúcim a kupujúcim vzájomné práva a povinnosti.


2.2 Podmienky platnosti objednávky
Aby bola objednávka platná, je potrebné, aby kupujúci pri registrácii poskytol pravdivé a úplné údaje. Objednávky sú spracovávané podľa poradia ich prijatia. Objednávky podané prostredníctvom e-shopu sú záväzné.
Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Pri dokončení objednávky je kupujúci na tieto podmienky dostatočne upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť. Predávajúci vystavuje kúpnu zmluvu výhradne v slovenskom jazyku.


2.3 Potvrdenie objednávky
Kúpna zmluva je uzavretá okamihom akceptovania návrhu kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho. Každá objednávka je potvrdená e-mailom, ktorý je zaslaný na e-mailovú adresu kupujúceho uvedenú pri objednávke.


2.4 Prevod vlastníckeho práva
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho po jeho prevzatí a úplnom zaplatení. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.


2.5 Nedostupnosť tovaru a vrátenie platby
Ak je kupujúci spotrebiteľ a predávajúci nie je schopný splniť kúpnu zmluvu z dôvodu nedostupnosti objednaného tovaru, je povinný bezodkladne informovať kupujúceho. V takomto prípade je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu celú uhradenú sumu do 30 dní, pokiaľ sa obe strany nedohodnú na náhradnom plnení.


2.6 Odmietnutie objednávky
Predávajúci si vyhradzuje právo odoprieť odoslanie objednávky v prípade, že:


    • Kupujúci neuhradí kúpnu cenu, poštovné alebo iné náklady spojené s objednávkou v stanovenej lehote.

    • Kupujúci v minulosti objednal tovar, ale neprevzal ho. V takom prípade môže predávajúci podmieniť ďalšiu objednávku platbou vopred, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne inak.

2.7 Storno objednávky
Stornovanie objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo zručiť objednávku elektronickou poštou (e-mailom) alebo telefonicky, a to pred odoslaním objednaného tovaru. O prijatí objednávky je kupujúci automaticky informovaný e-mailom, na ktorý nie je potrebné odpovedať, keďže je generovaný automaticky. Pri každom produkte je uvedená predpokladaná dodacia lehota.


Stornovanie objednávky zo strany predávajúceho:
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v nasledovných prípadoch:


    • Vypredanie zásob alebo nedostupnosť tovaru,

    • Neschopnosť dodať tovar kupujúcemu z objektívnych dôvodov.

Ak takáto situácia nastane, predávajúci bude kupujúceho bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky s návrhom ďalšieho postupu. V prípade, že kupujúci už uhradil zálohu alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená na jeho účet do 14 pracovných dní, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak.


Odstúpenie od zmluvy pri chybne uvedenej cene:
Kupujúci berie na vedomie, že ak objednal tovar za cenu, ktorá bola zverejnená omylom v dôsledku chyby interného informačného systému, má predávajúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy aj po tom, čo kupujúci obdržal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku. Predávajúci o tejto skutočnosti kupujúceho bezodkladne informuje. Kupujúci je na túto možnosť informovaný pred odoslaním objednávky na webovej stránke e-shopu.
Za chybne uvedenú cenu sa považujú najmä nasledovné prípady:


    • Cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje reálnu nákupnú cenu),

    • Chýba alebo je navyše jedna či viac číslic v cene tovaru,

    • Zľava na tovar presahuje 50 %, pričom tovar nie je súčasťou oficiálnej marketingovej kampane alebo výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom.

3. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY


Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru“), a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.


Predávajúci je povinný pred uzavretím zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, alebo pred odoslaním objednávky spotrebiteľom, jasne a zrozumiteľne oznámiť spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 zákona, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Tieto informácie zahŕňajú najmä:


    • Hlavné vlastnosti tovaru,

    • Celkovú cenu vrátane daní a poplatkov,

    • Spôsoby platby, doručenia a náklady spojené s dodaním,

    • Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátane výnimiek (napr. hygienický tovar ako spodná bielizeň a plavky),

    • Informácie o reklamačnom poriadku a obchodných podmienkach.

Tieto informácie sú dostupné na webovej stránke e-shopu a sú kupujúcemu poskytnuté aj v potvrdení objednávky.


Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi celú zaplatenú sumu za vrátený tovar, vrátane nákladov na dodanie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku výberu iného spôsobu doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim). Suma bude vrátená bankovým prevodom na účet uvedený kupujúcim. Lehota 14 dní začína plynúť odo dňa, keď predávajúci dostane tovar späť alebo potvrdenie o jeho vrátení.


Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, je povinný:


    • Vrátiť tovar v nepoškodenom stave, v pôvodnom obale, nepoužitý, nepoškodený a s originálnymi visačkami,

    • Priložiť kópiu faktúry,

    • Priložiť vypísaný sprievodný list alebo reklamčný formulár,

    • Odporúčame zásielku poistiť pre prípad straty,

    • Zaslať tovar na adresu:
      VTM collection s. r. o., Hažín nad Cirochou 38, 06783, Slovenská republika.

Náklady spojené s odstúpením od zmluvy (vrátane poštovného) znáša kupujúci.


Zásielky na dobierku neprevezmeme. Ak zásielka bude poslaná na dobierku, nebude prevzatá, vráti sa odosielateľovi a kupujúcemu vzniknú ďalšie náklady.


Pri splnení vyššie uvedených podmienok bude suma za vrátený tovar zaslaná na bankový účet kupujúceho. V prípade nesplnenia podmienok odstúpenia od zmluvy nebude možné odstúpenie akceptovať a tovar bude odoslaný naspäť na náklady kupujúceho.


Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy:
Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň a plavky. Kupujúci je na túto výnimku z práva na odstúpenie od zmluvy jasne upozornený pri nákupe na webovej stránke e-shopu (napr. pri popise produktu alebo v košíku).


4. DODACIE PODMIENKY


Tovar bude kupujúcemu doručený prostredníctvom prepravnej spoločnosti, ktorú si kupujúci zvolí v rámci svojej objednávky. Dodanie tovaru prebieha nasledovne:


    • Dodacia doba je maximálne 14 pracovných dní, vzhľadom na rôznorodosť tovaru, veľkostí a dostupnosti.

    • Ak je tovar skladom, je expedovaný v čo najkratšom čase, zvyčajne do 24 až 48 hodín od potvrdenia objednávky.

    • V prípade, že objednávka obsahuje viacero položiek a niektoré z nich nie sú na sklade, predávajúci kontaktuje kupujúceho e-mailom alebo telefonicky s návrhom na čiastočné dodanie, prípadne na náhradné plnenie.

    • Prevádzkovateľ dodá kupujúcemu spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe faktúru a sprievodnú dokumentáciu.

    • Náklady na dopravu znáša kupujúci, pričom výška poštovného je:
        • 4,10 € pri platbe vopred (bankovým prevodom alebo online kartou – zdarma),

        • 5,10 € pri platbe na dobierku.

    • Pred doručením zásielky dostane kupujúci SMS správu na uvedené telefónne číslo s informáciou o doručovaní kuriérom prepravnej spoločnosti.

    • Zásielka je zvyčajne doručená do 24 až 48 hodín od jej odoslania v rámci Slovenskej republiky.

Ak kupujúci tovar neprevzije, predávajúci si vyhradzuje právo požadovať úhradu nákladov spojených s odoslaním a doručením objednávky. Kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný e-mailom alebo telefonicky pred akýmkoľvek ďalším krokom predávajúceho, s uvedením lehoty na úhradu (minimálne 14 dní). Ak kupujúci náklady neuhradí, predávajúci môže podmieniť ďalšiu objednávku platbou vopred.


5. PLATOBNÉ PODMIENKY


5.1 DOBIERKA
Objednaný tovar zaplatíte kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou pri doručení tovaru na vašu dodaciu adresu, a to pri prevzatí balíka. Upozorňujeme, že odoslanie objednávky je záväzné. Na dobierku zasielame tovar len v rámci Slovenskej republiky.


V prípade, že si zákazník objedná tovar formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke bude tovar odoslaný až po vopred uskutočnenej úhrade prevodom na účet alebo platobnou kartou.


V prípade neprevzatia dobierky si predávajúci vyhradzuje právo požadovať od kupujúceho úhradu vzniknutých nákladov spojených s odoslaním a doručením objednávky. Kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný e-mailom alebo telefonicky a bude mu poskytnutá lehota (minimálne 14 dní) na úhradu týchto nákladov. Ak kupujúci náklady neuhradí, predávajúci môže podmieniť ďalšiu objednávku platbou vopred.


5.2 ÚHRADA TOVARU PLATOBNOU KARTOU CEZ INTERNET
Rýchla a bezpečná úhrada tovaru platobnou kartou cez internet. Objednávka uhradená kreditnou alebo debetnou kartou prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay sa považuje za zaplatenú po úspešnom dokončení transakcie. Po pripísaní platby na náš účet vám odošleme objednaný tovar. O odoslaní budete informovaní e-mailom.
Momentálne je táto platobná možnosť dočasne pozastavená. Ak sa táto služba obnoví, predávajúci aktualizuje podmienky a zákazníkov o tom informuje na webovej stránke.


5.3 ÚHRADA TOVARU PLATBOU NA BANKOVÝ ÚČET
Ak ste v objednávke zvolili spôsob platby bankovým prevodom, vaša objednávka bude potvrdená až po prijatí platby na náš účet. Platbu môžete uskutočniť bankovým prevodom alebo vkladom na uvedený účet. Ako variabilný symbol (VS) uveďte číslo vašej objednávky. Do poznámky uveďte vaše meno a priezvisko.


Bankové spojenie:
Banka: Prima banka
Číslo účtu: 0961868001/5600
IBAN: SK59 5600 0000 0009 6186 8001
BIC: KOMASK2X
VS: číslo objednávky


6. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA


6.1 PREDÁVAJÚCI
Predávajúci zodpovedá za vady pri prevzatí tovaru kupujúcim v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (§ 619 a nasl.).


6.2 ZÁRUČNÁ DOBA
Záruka na tovar v našom e-shope je poskytovaná na 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Každý tovar je pred odoslaním kontrolovaný.


Záruka sa nevzťahuje na:
a) Vady zapríčinené nešetrným používaním,
b) Nesprávnym použitím výrobku,
c) Prirodzeným opotrebením,
d) Nesprávnym ošetrovaním.


6.3 AK IDE O VADU, KTORÚ NEMOŽNO ODSTRÁNIŤ
Chyba, ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.


6.4 PRÁVA ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bol tovar zakúpený; pokiaľ sa nejedná o mechanické poškodenie. Kupujúci môže uplatniť svoje práva podľa § 622 alebo § 623 Občianskeho zákonníka, a to:


    • Výmenu tovaru,

    • Opravu tovaru,

    • Zníženie kúpnej ceny,

    • Odstúpenie od zmluvy, ak ide o neodstrániteľnú vadu alebo opakovane sa vyskytujúce vady.

6.5 PREKROČENIE ZÁRUČNEJ DOBY
Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe (24 mesiacov od prevzatia tovaru). Práva zo zodpovednosti za vady sa môže kupujúci domáhať na súde, len ak vady vytkol najneskôr do 24 mesiacov od prevzatia veci.


7. REKLAMÁCIA, REKLAMAČNÝ PORIADOK


7.1 UPLATNENIE REKLAMÁCIE
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu odoslaním tovaru na adresu predávajúceho. Pri reklamácii je kupujúci povinný:


    • Vyplniť reklamačný formulár (dostupný na webovej stránke e-shopu),

    • Priložiť prefotenú kópiu faktúry,

    • Dodať tovar so všetkým príslušenstvom, zabalený v obale, vyčistený a zbavený nečistôt.

Reklamácie neposielať na dobierku, pretože ich neprevezmeme, čím by vám vznikli ďalšie náklady.


Najjednoduchší spôsob uplatnenia reklamácie je postupovať podľa pokynov na webovej stránke e-shopu.


Hneď, ako zistíte chybu na tovare, s popisom vady, vypísaným reklamačným formulárom a prefotenou faktúrou odošlite tovar na adresu:
VTM collection s. r. o., Hažín nad Cirochou 38, 06783, Slovenská republika.


Ďalšie požiadavky pri reklamácii:


    • Priložte presnú definíciu vady, poškodenia a, ak je to možné, označte miesto vady,

    • Ak reklamáciu uznáme, uveďte vaše číslo účtu, na ktoré vám vrátime peniaze, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar (ak bude dostupný),

    • Uveďte vaše telefónne číslo a e-mail, aby sme mohli reklamáciu vybaviť expresne a informovať vás o jej priebehu,

    • Zákazník bude informovaný o výsledku reklamácie e-mailom najneskôr do 30 pracovných dní od doručenia reklamácie.

Reklamovať je možné iba tovar zakúpený v našom e-shope s doloženou faktúrou. Bez faktúry nie je možné uskutočniť reklamáciu.


Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, ak k chybe došlo:


    • Mechanickým poškodením tovaru,

    • V dôsledku bežného opotrebenia veci,

    • Využívaním tovaru v nevhodných podmienkach,

    • Nesprávnym ošetrovaním.

7.2 REKLAMÁCIA SA NEVZŤAHUJE NA:
a) Vady zapríčinené nešetrným používaním,
b) Nesprávnym použitím výrobku,
c) Prirodzeným opotrebením,
d) Nesprávnym ošetrovaním.


8. NEPREVZATIE ZÁSIELKY


Ak zákazník neprevzije svoju objednávku a tá sa vráti k predávajúcemu, predávajúci si vyhradzuje právo požadovať úhradu nákladov spojených s odoslaním a doručením objednávky. Kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný e-mailom alebo telefonicky pred akýmkoľvek ďalším krokom predávajúceho, s uvedením lehoty na úhradu (minimálne 14 dní). Ak kupujúci náklady neuhradí, predávajúci môže podmieniť ďalšiu objednávku platbou vopred.


V prípade záujmu o opätovné objednanie tovaru je potrebné pri ukončení objednávky zvoliť platbu kartou alebo prevodom peňazí na účet. Objednávky na dobierku v takomto prípade nebudú odoslané.


9. MOŽNOSŤ ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SPOROV


Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na viktoriatrendymoda@gmail.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „subjekt ARS“) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR (www.mhsr.sk). Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 zákona 391/2015 Z. z.


Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.


Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporov medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúcimi zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich so spotrebiteľskou zmluvou, uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.


10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA


Všetky právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky. Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravuje príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (zákon č. 40/1964 Zb.), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, a zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov.


Orgánom dozoru na ochranu kupujúceho ako spotrebiteľa je Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Prešovský kraj: Obrancov mieru 4675/6, 080 01 Prešov, tel. kontakt: 051/772 15 97.


Odoslaním objednávky kupujúceho predávajúcemu nadobúdajú tieto VOP účinnosť voči kupujúcemu.


V Humennom, dňa 23. 2. 2025